angelwings

Trådstartare
Kan man säga. Idag råkade jag och dottern bli med kattunge. Det var inte alls meningen, vi har ju redan vår Pixi och skulle inte ha nån katt mer i vår lägenhet.

Vi skulle däremot följa med min syster och titta på kattunge till henne men när vi kom dit så fanns han där. Katten med stort K. En liten vit kille med ett himmelsblått öga och ett grönt öga och han gick direkt till min dotter och sen var det väl lika bra att kapitulera. Efter två minuter låg han i dotterns knä och lekte tafatt med hennes flätor och bonden såg mäkta nöjd ut och sa Men ta den bara.
Så imorgon ska vi hämta honom och dottern har redan döpt honom till Sixten och nu håller vi bara alla tummar för att Pixi inte blir skogstokig av att det kommer en annan katt, vi får se hur det går. Annars har syrran lovat ta honom. (och ja, hon fick också en kattunge men inte alls lika söt)

Kommer säkert lägga in en massa bilder här sen. :)

Liknande trådar

Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 309
Senast: LevelSkin
·
Katthälsa Igår fick jag hem min alldeles fantastiska kattunge :love: och allt går super bra! Hon fick träffa min andra katt en stund igår kväll...
Svar
0
· Visningar
653
Senast: Piek
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Jag har äntligen övertalat maken, nu gäller det bara att hitta rätt katt :bump: Vi bor i lägenhet och jag vill absolut ha en katt som...
2
Svar
20
· Visningar
3 773
Senast: Holger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar