Oj, vad ont det gör...

YorkWann

Trådstartare
...när man inser att ens djur faktiskt mår bättre hos någon annan. :(

Igår flyttade hon. Allt har gått bra, hon ha gått omkring och jamat ganska mycket, speciellt inatt, men varit extremt kelig och kurrat och spunnit som bara den.

Hade varit lättare om hon varit jobbig, om hon klöst sönder möbler osv.. men så var det inte, men hon blev så slö..hade tråkigt.. sov.. (jag har häst och jobbar heltid, hon är ensam 07 - 19.30 ca)

Så visst hade det funkat, funkat hade det.

Men jag saknar henne! Det är så TOMT. :( Det känns så FEL (realistiskt känns det rätt, hon har hamnat på ett toppenställe).

Usch, sitter här och gråter nu. Min finaste lilla prinsessa.

Sv: Oj, vad ont det gör...

Kan förstå att det känns tomt. Men hon lever ju och jag tycker du gjorde rätt som lämnade bort henne.
Men saknaden blir ju inte mindre för det...

Kram till dej! :bow:

Sv: Oj, vad ont det gör...

Jag har lämnat bort min ena katt till min lillasyster, och jag saknar den lilla svarta. Men hon har det så mycket bättre hos min syster där hon får vara ensam som husdjur. Hon trivdes inte alls här med mig, sambon, en till katt och en hund (min andra hund kom just efter att hon flyttat).

Hon låg mest och gömde sig under sängen hela dagarna och ville inte alls vara med. Hos min syster har hon blivit jättesocial och brukar vara ute och promenera (hon är alltid lös) tillsammans med min syster runt lägenheterna där min syster bor. Hon kommer när syster ropar på henne och sticker aldrig.

Lilla Zlatan kunde inte få det bättre. Men det är klart jag saknar henne, vårat lilla hittebarn som hittades i en kartong i ett dike förra december :)

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 672
Senast: Fille
·
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 536
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Har ngn läst denna??Varje gång jag läser den börja jag gråta...usch jag är så känslig:p ngn mer som är...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: Albatross
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna