marieka

Trådstartare
för ca 4 timmar kom grannen med en kattunge ca 3-4 v. gammal. Vi har varit och köpt ersättning och babyblötmat. Så nu får vi mata OFTA.:) bara med vällingen än så länge.

Kissungen har små svarta djur i pälsen. ser inte ut som loppr eller löss utan mer som små svarta saker som finns i naturen. Vad är det och ska man tvätta med nåt? det kanske är loppor iallafall:crazy:

kissungen har legat o skrikit under ett golv 3 tre dagar och ingen mamma har synts till.
Nu får hon bo här och jag hoppas hon överlever.

Sv: ohyra.

Ok.. Jo dom börjar bajsa och kissa själva vid 4veckors ålder. Så yngre än så är den nog inte om den gör det själv.

Liknande trådar

Katthälsa min pojkvänns syster har en liten hon kat. sist jag såg henne var hon jätte fin i pälsen, normalt byggd och sprang omkring och mjauade...
Svar
3
· Visningar
1 496
Senast: CeciliaT
·
Hästvård Min häst drabbades av pälsätare i vintras, som inte ville försvinna (DÖ)!:( Började behandla henne med Switch pour on efter...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: Duplo
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 407
Övr. Katt Idag har vi hittat en liten kattunge. Min sambos mammam som jobbar bara en bit från vårt hus hade sett en liten kattunge vid vägen...
Svar
3
· Visningar
1 879
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama