Oh my god!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cozmoz
  • Startdatum Startdatum
C

Cozmoz

Jag har hittat min drömhäst, alla kategorier! Stammen, färgen, potentialen, och utstrålningen. Inte sett hästen IRL men bara på bilderna blir jag helt betagen. En perfekt häst för mig som inte ridit på länge.

Hästen är till salu för en mycket stor summa och det står att hon haft två föl. Nu är ju frågan, hur kan man hitta fölen? Hon står i USA, vet inte om hon fått föl där eller någon annanstans.

Jag är kääääär! :love: Jag måste vinna på lotto!

Sv: Oh my god!

Du kan ju börja med att tala om ras och stam, så går det att svara på om det finns möjlighet att hitta fölen. Eller så får du helt enkelt kontakta säljaren och fråga.

hon är e:Calido I -Carneval och hon är född 1996.

Hon ska ha fölat båda gångerna i Tyskland. Jag gogglar men hittar inget :(

Du får nog bli ännu mer exakt, Calido I är otroligt vanlig och Carneval finns det också gott om. Det är nog inget du kan googla fram.
Har du något reg-nummer?

Nej, och jag vill inte kontakta säljarna heller eftersom jag är oseriös i detta sammanhang (inte chans att jag kan lägga nästan en miljon kr på en häst :cool:). Men jag är nyfiken på hennes akommor, vad som hänt med de osv :D

Stoet heter Carinosa enl annonsen.

Liknande trådar

• Låst
Islandshäst Efter att ha lusläst annonser, kollat uppgifter/färger mm under ett par månaders tid så har jag jag sett en hel del tveksamheter...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 649
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka