Övervakning

ymer134

Trådstartare
Hej har nu köpt min första fölmärr som ska föla ca 30 april och undrar nu vad man ska köpa för kamera? Då vi hyr in oss i ett stall så ska det va så man kan kolla vid mobilen och räcka mellan 3 och 8 mil.

Vad har ni för tips.
 
Hej har nu köpt min första fölmärr som ska föla ca 30 april och undrar nu vad man ska köpa för kamera? Då vi hyr in oss i ett stall så ska det va så man kan kolla vid mobilen och räcka mellan 3 och 8 mil.

Vad har ni för tips.
Finns det ett trådlöst nätverk att ansluta till i stallet? Om det finns så skulle jag köpa en Dlink DCS5020L på kampanjpris hos Net *n Net. Finns det inte ett nätverk så köp ett mobilt bredband/wi-fi och en kamera enl ovan! Sen kan man titta på pållarna överallt i världen!
 
hej tack för svar vart att fara sista minuten till granngården och prata med dom och skriva på företags avtal. och köpa lite mer grovfoder:) vart då att fråga om lite kameror och bestämde mig då och beställde Farmcam ip som för hoppningsvis kommer till veckan:)
 
Kan ju då fråga samtidigt vad man bör tänka på inför föllning och vad som bör införskaffas:)
 

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: Shaggy
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 821
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 986
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 576
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp