öroninflamation

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nogat

Får /bör man skicka sina barn till dagis med öroninflamation om dom är pigga, ej ont, glada feberfria och går på pencelin? eller är det smittsamt?
Läkaren vi var hos sa att själva inflamationen kan sitta i flera v. men skall jag ha han hemma då?
 
Sv: öroninflamation

Du behöver inte ha honom hemma så länge,bara så länge han har feber och allmäntillståndet är nedsatt, tänk på att de små liven kan bli himla trötta av antibiotika, så han kanske inte orkar så mycket.:bow: :bow: :bow:

mvhR
 
Sv: öroninflamation

tack. jag tror inte varken jag :angel: eller sonen skulle tycka att det var så kul att vara hemma flera v då han älskar sitt dagis och frågar efter det varje dag.
Han skall bara käka pencelin i 5dagar och dom är snart slut så han kommer gå först efter det till dagis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jaha, 2 partier röstade emot chat control 2.0 resterande ja. C och SD sa nej till förslaget. V och MP tycks ju inte ta sitt jobb på...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 591
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 103
Senast: Jahaja
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Sasse
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp