Calazirya
Trådstartare
Att vakna upp på sjukhus och inte känna sina ben är en obekrivligt känsla..
Nu har flera år förflutit sedan min olycka och jag kan äntligen se ljuset i tunneln.
För er som inte vet min bakrund: 2005 var jag med i en svår fallolycka där jag föll ca 18 meter: Bröt ryggen (krossade två kotor), hjärnblödning, punkterad lunga, splittad lever, brutna revben och flera mindre invärtes skador.
Det tog över 1 år innan jag kunde gå igen, på kryckor.
2006 träffade jag min nuvarande sambo och 2007 flyttade vi ihop
Han är mitt stora stöd i livet.
Och nu ska vi få en liten knodd , har varit lite hemlig här på buke eftersom vi fått genomgå några undersökningar pga medicinerna jag åt innan jag visste att jag var gravid.
Så idag fick vi för 2:a gången se vårat lilla pyre och allt såg bra ut
Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut med denna tråd, mer än att envisheten och kämparglöden segrar
4/4-2009
Kram på er.
Nu har flera år förflutit sedan min olycka och jag kan äntligen se ljuset i tunneln.
För er som inte vet min bakrund: 2005 var jag med i en svår fallolycka där jag föll ca 18 meter: Bröt ryggen (krossade två kotor), hjärnblödning, punkterad lunga, splittad lever, brutna revben och flera mindre invärtes skador.
Det tog över 1 år innan jag kunde gå igen, på kryckor.
2006 träffade jag min nuvarande sambo och 2007 flyttade vi ihop
Han är mitt stora stöd i livet.
Och nu ska vi få en liten knodd , har varit lite hemlig här på buke eftersom vi fått genomgå några undersökningar pga medicinerna jag åt innan jag visste att jag var gravid.
Så idag fick vi för 2:a gången se vårat lilla pyre och allt såg bra ut
Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut med denna tråd, mer än att envisheten och kämparglöden segrar
4/4-2009
Kram på er.