Obeskrivlig känsla.

Calazirya

Trådstartare
Att vakna upp på sjukhus och inte känna sina ben är en obekrivligt känsla..

Nu har flera år förflutit sedan min olycka och jag kan äntligen se ljuset i tunneln.

För er som inte vet min bakrund: 2005 var jag med i en svår fallolycka där jag föll ca 18 meter: Bröt ryggen (krossade två kotor), hjärnblödning, punkterad lunga, splittad lever, brutna revben och flera mindre invärtes skador.

Det tog över 1 år innan jag kunde gå igen, på kryckor.

2006 träffade jag min nuvarande sambo och 2007 flyttade vi ihop :love:

Han är mitt stora stöd i livet.

Och nu ska vi få en liten knodd :love:, har varit lite hemlig här på buke eftersom vi fått genomgå några undersökningar pga medicinerna jag åt innan jag visste att jag var gravid.

Så idag fick vi för 2:a gången se vårat lilla pyre och allt såg bra ut :love::cry:

Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut med denna tråd, mer än att envisheten och kämparglöden segrar :D

4/4-2009 :love:

Kram på er.

Sv: Obeskrivlig känsla.

Stort grattis :D Har som förstått på dina inlägg att du varit sugen och på g ett tag!!!!

Tiden framåt kommer nu gå både fort och långsamt. :)

Stort grattis! Har i det tysta följt vad som hänt dig och blir verkligen jätteglad av att läsa detta.

Grattis!

Men du har hängt lite för mycket här på förälder för att INTE ha varit på G *he he*

Oj, är det så länge sen olyckan!! Vad tiden går fort, det känns som det var förra året ju...

Stort grattis till tillfrisknande, sambo och knodd!!:love::bow:

*skratt* Ja jag vet ;)

Men just denna knodd var faktiskt oplanerad så tillvida att jag inte hade koll på ÄL över huvudtaget :)

Grattis - det var härliga nyheter! Jag kände inte till din bakgrund, men förstår att det blir så mycket mer när man varit genom en sån sak som din olycka.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II
  • Sabotage?

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka