- Svar: 8
- Visningar: 1 209
En man har sedan i våras dykt upp i hästhagarna hos Tingsryds rid- och körklubb. Det senaste tilltaget är att han filmar när han rör vid hästarnas könsorgan och lägger ut klipp på Tiktok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Därför att många pojkar uppfostras till att bli sexuellt vidriga varelser. Jag tror inte det är mer medfött för pojkar än flickor jag tror bara att de aldrig får lära sig ta ansvar för någonting allra minst sin sexualitet.Varför är det just män som dominerar när det gäller sexuella störningar...?
På vilket sätt skulle pojkarna uppfostras till att bli sexuellt vidriga varelser??Därför att många pojkar uppfostras till att bli sexuellt vidriga varelser. Jag tror inte det är mer medfött för pojkar än flickor jag tror bara att de aldrig får lära sig ta ansvar för någonting allra minst sin sexualitet.
Nånstans kommer det ifrån. Det uppstår inte ur tomma intet.På vilket sätt skulle pojkarna uppfostras till att bli sexuellt vidriga varelser??
Givetvis kommer det någonstans ifrån. Nu undrade jag på vilket sätt @Shaggy menar de skulle uppfostras på för att bli sexuellt vidriga varelser så du kan lugna dig om ”inte alla män” blabla.Nånstans kommer det ifrån. Det uppstår inte ur tomma intet.
Det är bara att läsa en drös av vittnesmål från Me too för att tappa hoppet
Uppfostran kommer inte bara hemifrån. Det uppstår i gäng av killar, i omklädningsrum, på enkönade arbetsplatser m.fl..
Obs att det står "många" inte alla. Etc etc etc
Genom att de får lära sig att det är okej att låta andra ta ansvar för deras sexualitet. Genom att man skrattar lite och säger "boys will be boys" när de beter sig som idioter. Genom den sjuka kultur av sexuella och kvinnokränkande "skämt" som många män för över på sina barn, ja jag har hört dem. Ja helt enkelt det gamla vanliga att det är flickorna som uppfostras till att ta ansvar både för sin egen och pojkarnas sexualitet.På vilket sätt skulle pojkarna uppfostras till att bli sexuellt vidriga varelser??
Och jag hakade på och försökte förklara min syn. Dvs att de "uppfostras" från många olika håll.Givetvis kommer det någonstans ifrån. Nu undrade jag på vilket sätt @Shaggy menar de skulle uppfostras på för att bli sexuellt vidriga varelser så du kan lugna dig om ”inte alla män” blabla.