Nyttiga och GODA pannkakor?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Zpunk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 421
Det här har blivit en succé. Äter dem tillsammans med lite vaniljkvarg. Tänkte jag skulle lagt upp en bild men jag lyckades göra sönder ungefär alla i vändningen idag fast jag tidigare varit ganska bra på det...

Tack snälla för tips :bow:

Så roligt att du tycker om dem!

Lite beror ju också på hur mycket fett (smör, olja...) man steker dem i. Kan man dra ner på stekfettet rejält så blir det stor skillnad i kaloriinnehåll. Jag lägger aldrig i nån hel smörklick utan har lite smör på en tuss hushållspapper och drar snabbt över den heta stekpannan. Och jag har inte smör i smeten, som jag vet många har.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 749
Småbarn Vet varken ut eller in nu och hoppas ni har några goda råd att komma med! Vår två och ett halvt åring har nu varit magsjuk sen i... 2
Svar
31
· Visningar
10 294
Senast: Sar
·
Mat Jag försökte kika igenom "vad har du ätit"-tråden och såna, men de innehåller inte riktigt det jag söker efter... Jag försöker få... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 202
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Jag har alltid varit lite kinkig med maten. Inte så att jag är kräsen, utan jag äter allt som är nytt och färskt. Jag brukar säga att...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: tjenixen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka