Nytt liv i ASVH?

ranunkel

Trådstartare
Eller omstörtande verksamhet kanske. Nu blir det en VD med stor kunskap om avel både inom o utom Sverige, vi få hoppas på en ordf i samma klass. Men det är inte bara positivt att byta folk ofta, man tappar en del på vägen. Så vad tror ni om framtiden? Blir det äntligen fart i förbundet? Jag gissar och hoppas på extra stor uppslutning på avelskonferens och årsstämma. Spännande vår!

Sv: Nytt liv i ASVH?

Byta folk är som sagt inte alltid positivt, men jag tror att detta blir jättebra! Blev mkt glatt överraskad av nyheten i morse.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
19 467
Senast: Supersalt
·
C
Avel Nu har AVN blivit färdiga med användningsråden för de nygodkända hingstarna :bow: Allt är koierat från ridsports hemsida... Så här...
Svar
14
· Visningar
3 791
Senast: athena
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 972
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Fick denna artikel i ett mail från en kompis, tyckte att den var så himla rolig, så jag bara MÅSTE posta den här! Någon som kanske rent...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka