Nytagna bilder på min Rottis

Zeeke

Trådstartare
Lite bilder på vovvsen :) :love: :love:

IMG_0261.jpg


IMG_0256.jpg


IMG_0262.jpg
 
Sv: Nytagna bilder på min Rottis

oo så fin :love: har alltid tyckt om rottisar :D men tro inte att jag skulle kunna ha en själv :p är nog för mesig för det.. eller jag vet inte ^^ hehe men fin är dom :D
 
Sv: Nytagna bilder på min Rottis

Så himla söt :love:
Hade själv velat ha en rottis men har inte plats :(
 
Sv: Nytagna bilder på min Rottis

Himmel vad fin han är:love: :love: Det sista kortet är supergulligt, vilken blick:d
 
Sv: Nytagna bilder på min Rottis

:angel: Oh..shit vad stora dom va...sorry!!

Ja hans blick är underbar...älskar de bruna mandelformade ögonen
 
Sv: Nytagna bilder på min Rottis

Min nästa hund blir nog en rottis :D
 
Sv: Nytagna bilder på min Rottis

Han är verkligen en MUMSBIT!! :love:
Är väldigt förtjust i Rottisar, och inte blir de lättare nu när båda mina kusiner skaffat varsina jätte goa rottisar....!! :love: :love:

Måste bara lägga ut en bild på min kusses Rottis, Ronja!! Hon är så underbar :love:
(dock var hon "lite" runt på dessa bilder, men hon har sen kusinen fick henne gått ner 10 kg, så nu är hon skit fin!! :D)

HPIM0709.jpg

HPIM0708.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Nytagna bilder på min Rottis

Han är verkligen en MUMSBIT!! :love:
Är väldigt förtjust i Rottisar, och inte blir de lättare nu när båda mina kusiner skaffat varsina jätte goa rottisar....!! :love: :love:

Måste bara lägga ut en bild på min kusses Rottis, Ronja!! Hon är så underbar :love:
(dock var hon "lite" runt på dessa bilder, men hon har sen kusinen fick henne gått ner 10 kg, så nu är hon skit fin!! :D)

HPIM0709.jpg

HPIM0708.jpg

Hon är jättesöt. Åhh..vad jag blir påmind om min lilla Rottisfröken som vi hade men som tragiskt blev sjuk i somras och fick somna in i min famn, bara 5 1/2 år gammal.
Lägger en bild på henne oxå.

OlgaoRicki2004.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
91 92 93
Svar
1 841
· Visningar
128 822
Senast: pepp
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
484
Övr. Hund Har någon provat Vetramil tassvax? Tyckte det lät lovande att det innehåller bitterämnen så att det inte blir uppslickat på en gång 😁...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: Praefatio
·
Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 652
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp