nysa på komando

urkella

Trådstartare
pratade om det hemma då våran hund kan göra det.. sa att det är ganska vanligt men pappa sa imot då ingen vi känner har sett tidigare. Så undra nu, hur många här lr vet någon hund som kan nysa på komando ?

Sv: nysa på komando

urkella skrev:
pratade om det hemma då våran hund kan göra det.. sa att det är ganska vanligt men pappa sa imot då ingen vi känner har sett tidigare. Så undra nu, hur många här lr vet någon hund som kan nysa på komando ?

Min hund kan i alla fall gapa på kommando och gäspa på kommando (i bland) så nysa borde inte vara omöjligt :)

Min ena russeltik nyser på kommando (och när hon vill ha uppmärksamhet).

Pooh skrev:
Min ena russeltik nyser på kommando (och när hon vill ha uppmärksamhet).

låter som min :)

jag har klickat in min JRT att nysa när jag säger så.

Min kompis hund kan snyta sig på kommando. Hon håller papper framför nosen på honom och säger fräs. Så snyter han sig.

:rofl: ser det framför mig.. gu så sött

Men nysa på kommando där har vi nåt att öva på.. Men risken finns ju att han utnyttjar det och man tror han är förkyld hela tiden:crazy:
Min buse kan buga och snart skaka och det utnyttjas flitigt så risken finns :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
987
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 703
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar