Nominous Trådstartare 30 Mar 2011 #21 Sv: Nypon, skillnad på pulver och skal? Jag ger 1dl nyponskal. Gav ½dl nyponpulver. Hur är skillnad i verksamma substanser i dessa egentligen? Är det någon fördel att ge skall eller pulver?
Sv: Nypon, skillnad på pulver och skal? Jag ger 1dl nyponskal. Gav ½dl nyponpulver. Hur är skillnad i verksamma substanser i dessa egentligen? Är det någon fördel att ge skall eller pulver?
Soffan74 30 Mar 2011 #22 Sv: Nypon, skillnad på pulver och skal? Min gubbe är bättre på skal än pulver. Sen tycker han att skal är godare, vägrar äta pulver...
Sv: Nypon, skillnad på pulver och skal? Min gubbe är bättre på skal än pulver. Sen tycker han att skal är godare, vägrar äta pulver...
Nominous Trådstartare 31 Mar 2011 #23 Sv: Nypon, skillnad på pulver och skal? Jag har inte märkt nån skillnad sedan jag började. Känns som pulver är drygare.. Min älskar allt. gör en god gryta i betforen
Sv: Nypon, skillnad på pulver och skal? Jag har inte märkt nån skillnad sedan jag började. Känns som pulver är drygare.. Min älskar allt. gör en god gryta i betforen