Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som vet var man kan köpa sånna där färgade nylonträns?
jag såg att Birgita Freter hade ett grönt i barrel race o polebending klasserna på RHC-tävlingarna på High Chaparral i år.
dom tränsen är ricktigt snygga!
jag såg att Birgita Freter hade ett grönt i barrel race o polebending klasserna på RHC-tävlingarna på High Chaparral i år.
Jag ska titta med en gång!!
Tror att "ponnyprakt" har dem också, de finns på nätet... De har iallafall massa roliga färgglada saker där. Köpte ett par neongula benlindor där, min svarta pålle lyser när han har dem på sig...
Hittade du nått?
/C
jag hade oxå ett färgat nylon träns på chappen... fast lila.. med matchande brösta och tiedown...
köpte oxå mitt i usa iförsig..
jo jag så dig också!! jag är super avundsjuk på ditt träns!
du kanske såg mig jag red på en liten vit arab hade svart hjälm jlusblårutig skjorta och start nr 24
japp såg dig allt... *ler* du har inte tävlat barrel race på chappen eller hjoko innan va??? (tror inte jag hade sett dig tidigare nämligen...)
nej det har jag inte. det var faktiskt min allra först western tävling!!
tycker du var jätte duktig!! kunde absolut inte tro att det var din första!!!
tack!
du var hjätte duktig du med!
jag skrittade runt första rundan på torsdagen
varför det?????????
skall du fortsätta tävla barrel race????? kul att vi är så många ryttare nu... (fast kan ju inte tävla själv eftersom jag bara hade lånad häst..) saknar ju grenen såååå mycket så jag fick låna en häst... får la köpa mig en till häst snart...*ler*