Nylonträns

pyret

Trådstartare
Är det någon som vet var man kan köpa sånna där färgade nylonträns?
jag såg att Birgita Freter hade ett grönt i barrel race o polebending klasserna på RHC-tävlingarna på High Chaparral i år.

dom tränsen är ricktigt snygga!:love:

Sv: Nylonträns

jag såg att Birgita Freter hade ett grönt i barrel race o polebending klasserna på RHC-tävlingarna på High Chaparral i år.

Hej!

Jag har ett blått o ett svart..
Tror att lil´s western store har och sen tror ja att bonanza western store har oxå..
Gå in o kolla!!!

Mvh

Carro

Tror att "ponnyprakt" har dem också, de finns på nätet... De har iallafall massa roliga färgglada saker där.:D Köpte ett par neongula benlindor där, min svarta pålle lyser när han har dem på sig...;)

Hej hej Gittan köpte sitt när hon var i USA..

Tack allihopa nu har jag hittat vad jag vill ha!!:bump:
nu ska jag bara spara i hop pengar så det räcker också:angel:

jag hade oxå ett färgat nylon träns på chappen... fast lila.. med matchande brösta och tiedown... :D
köpte oxå mitt i usa iförsig.. :d

jag hade oxå ett färgat nylon träns på chappen... fast lila.. med matchande brösta och tiedown... :D
köpte oxå mitt i usa iförsig.. :d

jo jag så dig också!! jag är super avundsjuk på ditt träns!:love:

du kanske såg mig jag red på en liten vit arab hade svart hjälm jlusblårutig skjorta och start nr 24:rofl:

jo jag så dig också!! jag är super avundsjuk på ditt träns!:love:

du kanske såg mig jag red på en liten vit arab hade svart hjälm jlusblårutig skjorta och start nr 24:rofl:

japp såg dig allt... *ler* du har inte tävlat barrel race på chappen eller hjoko innan va??? (tror inte jag hade sett dig tidigare nämligen...)

Hej,Jag har sett att de fins på Ponnyprakt.(www.ponnyprakt.se)dom är dock ganska dyra men kanske är värt priset..har ingen erfarenhet av dom...tyvärr:oha de bäst och lycka till/becca

tack!:bow:
du var hjätte duktig du med!

jag skrittade runt första rundan på torsdagen:angel:

varför det????????? :confused:
skall du fortsätta tävla barrel race????? kul att vi är så många ryttare nu... (fast kan ju inte tävla själv eftersom jag bara hade lånad häst..) saknar ju grenen såååå mycket så jag fick låna en häst... får la köpa mig en till häst snart...*ler*

varför det????????? :confused:
skall du fortsätta tävla barrel race????? kul att vi är så många ryttare nu... (fast kan ju inte tävla själv eftersom jag bara hade lånad häst..) saknar ju grenen såååå mycket så jag fick låna en häst... får la köpa mig en till häst snart...*ler*

Det var hästens första tävling och han blev liiite nervös när vi kom in på banan, så det var bara att ta det lungt.:angel:
jag hade också lånat hästen jag red så det blir inte så mkt tävling på ett tag. men jag ska fortsätta att tävla i både barrel race o polebending när jag har köpt en ny häst!:rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: sorbifolia
·
Utrustning "Hjälm ska bäras vid all ridning inom tävlingsområdet. Skyddsväst får bäras i samtliga moment. Till och med utgången av det kalenderår...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Void
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka