Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi köpte våra första idag,och hundarna är som tokiga i dom! Jag trodde att dom skulle gå sönder direkt,men är knappt nån skråma,trots flera timmars tuggande. Ska vara baconsmak tydligen.
Jag har ett par nylonben, men inte just Nylabone. Våra smakar choklad och vanilj. Hundarna gillar dom. Inte sådär maniskt utan vi kan ha dom ligga framme och så tuggar hundarna då och då. Just nu ligger den ena här bredvid mig i sängen och tuggar på vaniljbenet Jag gillar dom, hundarna också!
Jag har nylonben i vaniljsmak, en riktig succé. Passar alldeles utmärkt till min annars glupska hund som inte kan tugga på någonting annat med risk för att hon sväljer för stora bitar alt. har sönder tänder på t ex märgben.
Hästmänniskan Inte läst allt men jag tänkte testa ridskola. Jag har 3 hästar hemma men har inte ridit så mycket sen 2018 (lite i alla gångarter men i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.