Fibusen

Trådstartare
Någon med erfarenhet av dessa tuggben?

Vi köpte våra första idag,och hundarna är som tokiga i dom! Jag trodde att dom skulle gå sönder direkt,men är knappt nån skråma,trots flera timmars tuggande. Ska vara baconsmak tydligen.

Vi är än så länge helnöjda iallafall! :up:

Jag har ett par nylonben, men inte just Nylabone. Våra smakar choklad och vanilj. Hundarna gillar dom. Inte sådär maniskt utan vi kan ha dom ligga framme och så tuggar hundarna då och då. Just nu ligger den ena här bredvid mig i sängen och tuggar på vaniljbenet ;) Jag gillar dom, hundarna också!

Jag har nylonben i vaniljsmak, en riktig succé. Passar alldeles utmärkt till min annars glupska hund som inte kan tugga på någonting annat med risk för att hon sväljer för stora bitar alt. har sönder tänder på t ex märgben.

Liknande trådar

Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 317
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 662
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 303
Senast: NotlikeI
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 972
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod