Nyköpt svårfunnen äldre ridliteratur.

KungTulle

Trådstartare
För en hutlös summa penningar (281:-) jag jag nyss inropat följande tryckverk.

Ska bli spännande att läsa den. ( Hoppas det innehåller sabelexersis :angel:).

En militär ridinstruktion från 1914.

56668906_1.jpg

/KT

Sv: Nyköpt svårfunnen äldre ridliteratur.

Hej KT
Har i min ägo en bok som heter Ridning, en handledning av Percy Hamilton. Han var ryttmästare vid Kungliga Smålands Husarregemente och förste lärare vid ridskolan. Den är skriven 1923. Om du gillar gamla böcker så kan du få den. Mvh NiNi

Hej KT
Har i min ägo en bok som heter Ridning, en handledning av Percy Hamilton. Han var ryttmästare vid Kungliga Smålands Husarregemente och förste lärare vid ridskolan. Den är skriven 1923. Om du gillar gamla böcker så kan du få den. Mvh NiNi

Jaaa!

Vi pmar.

Jag betalar självklart för portot!

/KT

wow..

Onskar att nagon kunde ge mig bocker oxa :angel:
Lite langt att skicka dom till kina..

Men med msn kan man dela med sig av filer sa om det ar nagon som vill dela med sig av bocker el sa.. jag menar forstas de som ar lagliga att dela med dig av :idea:

Liknande trådar

Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 291
Ridning Hej! Jag har skrivit en tråd här tidigare om att jag nyss börjat rida igen efter att på grund av ridrädsla efter en olycka inte ridit på...
2
Svar
39
· Visningar
3 558
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 000
Senast: Nepenthe
·
Ridning Som rubriken säger, min häst har fått för sig att man kan stegra sig med ryttare på ryggen. Ska dra lite bakgrund först. Köpte hästen...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
19 620
Senast: mollyphlox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar