Nykastrerad

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare fidobusen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 675
F

fidobusen

Kastrerade min lilla grabb för 2 veckor sen ocg det läcker ihop fint. Undrar nu hur länge det tog era hästar innan såret var helt igenläkt?

Min lilgrabb blev en rikting huligan efter kastreringen, full av bus och lek:banana:

Ha de gott:bump:

Sv: Nykastrerad

På min häst läkte det tydligen ovanligt snabbt och bra om jag ska tro dom som stod i samma stall... Det tog ca 2 veckor så var det helt utläkt. Inga komplikationer fick han heller typ att han var svullen eller feber. :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 011
Senast: mars
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 954
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 083
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hästen stod för 13 dagar sedan i hagen med ett gäng väldigt ytliga skrapsår på över- och underarmen, lymfangit ner till knät, lite feber...
Svar
8
· Visningar
2 018
Senast: Bluefish
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka