Nybörjare westen, tränare i Stockholm?

M

miamoa

Snälla hjälp mig alla westernälskare på buke! Jag har varit och tittat på western-SM i helgen och blivit helt galet biten! Har en arab som jag vill börja träna med så fort det bara går. Var vänder jag mig för att få tag på en tränare i Stockholmstrakten som kan tänka sig att komma ut till Ekerö för att hålla lektion för 2 personer? Är så sugen på att komma i gång!:laugh:

Vilken klubb bör jag tillhöra?

Kram från Maria

Sv: Nybörjare westen, tränare i Stockholm?

Står i stall Ekenslund, Stenhamra...Och du?

Jag har typ samma fråga som du, fast jag bor i Halland. Ngn som känner till en tränare som åker ut till elever i norra halland, typ Varberg-Kungsbacka?

Åh stall ekenslund har jag stått på :) eller min förra medryttarhäst rättare sagt :)

Tyvärr har jag inget förslag på westerntränare, men det borde väl inte vara alltför omöjligt. Ett tips är väl att hålla utkik i annonser, eller varför inte ansonera själva?

Lycka till hursomhelst!

Liknande trådar

Western Har sett liknande tidigare trådar men har inte riktigt fått svar på mina frågor. Har under en längre tid varit sugen på att prova...
Svar
5
· Visningar
1 429
Senast: Jagoda
·
T
Hästmänniskan Ska ju snart hämta hem min nya tjej. Första halvåret kommer väl gå åt av att lära känna varandra och bygga upp en liten kondis på oss...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Lucta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10