Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bildbombar lite till =) Apollos kullsyster Mnemosyne har tydligen bestämt sig för att fälla öronen! Tror iof mycket att det beror på värmen och att de åker upp igen, men vi får se.
Jag fotade mina idag. Bilderna blev inte så bra eftersom taket på huset gör att bilderna blir halvt skuggade +att kameran hellre tar skärpa på halmen ist för på grisarna. Men här har ni dem. Dagsfärska bilder
benji tackar!
tycker själv om den bilden väldigt mycket också.
hon brukar lägga sig så brevid en om man sitter i soffan och ibland så ser det nästan ut som om hon tittar på tv eller något. om vi gör det ska hon minsann också vara med!
Hundavel & Ras
Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.