Sv: NYA snack- och uppdateringstråden
Knapplån!!
Tips på bra boots/skydd fram? Han trampar sig fram och får elaka sår
Knapplån!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knapplån!!
Knapplån!!
Jag tänker precis tvärtom med frostgräset. Vad jag har läst mig till är sockerhalten som högst på morgonen och förmiddagen när solen kommer fram och frosten tinar. Så jag vill gärna ge lite hö på morgonen för att de inte ska äta så mycket av gräset.
Knapplån!!
Knapplån!!
Kritiken du skrev är ju samma som jag redan skrivit så den är helt rätt.
När man börjar jobba hästar med den samlade traven är det vanligt att hästarna i början tappar formen just när man kräver de där lilla extra.En helt naturlig prosses som alla hästarna går igenom och min är inget undantag.Finns ingen häst som i en ny övning bara poff går där helt perfekt .. för då skulle man ku kunna utbilda en häst till Grand prix på 1 år om allt bara satt och var 100% korrekt från dag 1.
Vi tränar bara p åatt få in baken och den är in under superbra men när hon ska till att swunga till och lufta upp hovarna lite för att få in mer luft under så blir det jobbigt såklart(ny övning) och då släpps ryggen just nu. Detta är ju nått som kommer försvinna ju mer ork/styrka och ju mer vi får tärna på detta!