Sv: NYA snack- och uppdateringstråden
Då vart den gamla tråden låst tillslut!
Elina: Kul att det gick bra på tävlingen! Önskar jag hade varit där. Kommer du den 19de oxå? Då har ungdomarna en till tävling, jag tänkte anmäla mig till den
Jag har ju fått hem en av mina bästa vänner från canada nu, hon har jobbat med islandshästar i ett helt år. (Appropå REINs blivande äventyr på andra sidan jorden) Hon har ju sin häst inackorderad hos mig. Det är superhärligt o ha henne hemma igen! Vi har massa skoj ihop i stallet
Bl.a. så är vi lika galna båda två i det här med att fotografera o få fina bilder på hästarna, så nu kommer bildbomb!
Benlindorna är helt och enbart för att Vi tycker det är lite småkul o "klä upp oss", barnsligt I know! Men varför behöva växa upp?
Och igår hade vi ytterligare en liten födelsedagsponny här hemma, det var Rá som fyllde ett år! Hipp hipp Hurra för världens vackraste lilla Rá!!!
Uppdateringsmässigt så har Kveikja en tappsko, varvid jag valde dra av den andra skon oxå så kunde vi rida med "tofflor" istället. Har inte testat ännu, hoppas det funkar. Jag står ju mittemellan två hovslagare nu då jag precis valt att byta. Det är en vecka kvar till den nya kommer o skor så det får gå i en vecka. Sen blir det tokträning innan skojtävlingen 19juli! Jag vet inte vad det är för grenar ännu, men om möjligheten finns så kommer jag testa rida henne på stångbett och i "öppen klass". Snöggur börjar komma lite i form igen, åtminstonne är han inte vrålfet längre. O Andi är faktiskt smalare än jag trodde 380kg på måttbandet, för några veckor sedan var det 410kg. Känns bra, o idag gick jag på SEMESTER!!! Nu blir det massa ridning o gårdsarbete på schemat, härligt härligt!