Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Diabolical_Kitten skrev:
Diabolical_Kitten skrev:Equipe kostar från 16 000 (upp till typ 25) och har bara 3 års bomgaranti......
Esperanzan kostar bara runt 7000...
Det är väl 3 år totalgaranti...
Zenith skrev:Orkade inte läsa igenom riktigt allt, men kankommentera lite angående Stübben Rex. Om du nu inte förkastat den helt nu.
Min häst har liknande rygg som Vision och min vet rekommenderade faktiskt Stübben Rex. Både du och jag har ju fördelen (och ibland nackedel) att vi kan sitta i ponnysadlar.
Min häst har vad man kallar dåligt sadelläge: bred rak rygg, inte mycket manke, men ändå rätt smal över manken.
Har du kollat på dressyrmodellen? Den är inte så jättedjup, så det går att hoppa några språng iden också.
Har säkert missat massa du redan skrivit i tråden, men jag orkade inte läsa. Tycker iaf dukan ta ut och prova en Rex. Passar den så passar den.
Diabolical_Kitten skrev:Men det beror på vilket år du köper... Min är från 04 och jag har 5 år på bom och 1 år på material/hantverk.
Så hittar du en begagnad 36 eller 38 bom (har sett en 17" 36 bom begagnad på Buke.... De är små i sitsen) från 04 kan det ju vara bra?
Diabolical_Kitten skrev:Frieser däremot har långa ryggar med ofta lång manke, så de passar bättre på dom.
Diabolical_Kitten skrev:Försökte lägga in en länk men det funkade inte.....
Gå in på radannonser, sök på Globus i kategorin hoppsadlar, så kommer den upp.
Sweet skrev:Ja, du kan få en ny för 7290 kr...
Maran skrev:Snavade över följande annons http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=23426&kid= Kan en sadel typ denna (Stübben Avalon, om länken inte funkar) vara något? Eller blir den för låg i manken?
Alexandra_W skrev:Nåja, bara att inse att man är diskriminerad, trots en ridhästras (Arab)