Nya regler om loggor..?

DressyrBecca

Trådstartare
Jag måste erkänna att jag hållt mig dåligt uppdaterad om vad som gäller ang de nya reglerna för loggor på tävlingsutrustning. Men visst kommer det vara nytt för 2013?

Det har inte påverkat mig tidigare då jag helt enkelt inte har några stora loggor på min utrustning. Men häromdagen köptes ett nytt tävlingsschabrak, men i efterhand kom jag att tänka på att det kanske inte är godkänt nästa år?
Har inga exakta mått på loggan, men det går kanske att uppskatta någotsånär?

Någon som på rak arm har koll på vad som kommer gälla nästa år??

Schabraket i fråga ser ut såhär:

eskadron-platinum-cotton-zadeldek.jpg

Sv: Nya regler om loggor..?

Hinner inte ögna igenom TR nu, vet du om det är samma regler gällande stallnamn/stallogga?

Våra som vi fött upp heter ju OnTheRocks och jag är så nördig att jag skulle vilja ha det på schabrak:o
Ej företag om det nu kan vara av betydelse.

Liknande trådar

Övr. Hund Det togs upp i en annan tråd, men jag tyckte att ämnet förtjänade sin egen. På promenaden imorse så mötte jag en man som (fö varje...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 076
Senast: ch791022
·
M
Körning Har ni koll på de nya TR reglerna som gäller från nästa år......Alla andra tävlingsgrenar håller på att utveckla sporten, körningen TR...
2
Svar
23
· Visningar
1 968
Senast: Nora
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 827
Senast: supercassie
·
Z
Övr. Hund Jag behöver råd tips hjälp vad ni tror detta kan vara.. Det har hållt på i flera månader.. Har kontakt veterinär som vill sätta in...
Svar
5
· Visningar
1 673
Senast: Zuukii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur