Nya LB:0 verkar jättekul!

Sv: Nya LB:0 verkar jättekul!

Liknar det lätta fälttävlansprogrammet lite (LB:0 då)

Jag tycker LB:0 verkar riktigt riktigt tråkig. Rider ju bara längst fyrkantspåret hela tiden, händer ju ingenting. :mad:

Jag tycker programmet verkar lika tråkigt som LC:2. Tänk att behöva genomlida 40 starter LB:0 :crazy:

håller med.. jobbigt med så mkt fyrkantsspår..måste vara svårt för domaren att bedömma också.. Hur lätt är det att se förlängd steglängd framifrån och bakifrån?

Det verkar kul ju!

Jag var och tittade på nya LB-ettan idag och jag tycker den verkar riktigt kul att rida. Mycket kortare än långa, trista LC:1
(:
Men var någonstans får man tag i själva protokollet..?

Tyvärr måste jag hålla med övriga och säga att dte verkar tråkigt..

Åh herregud! :crazy: :eek: Jag blir bara snurrig av att titta på program. :D

ush! jag vill ha kvar den gamla vanliga LB:1! Och håller med alla andra om att LB:0 verkar tråkig...:S

:rofl:
haha

jaja.. kan väl hålla med om att långsidegrejjen känns lite smått fantasilös.. men s-svängen och den där alvslutningen känns ju en aning roligare än typ LC:1:an :p

Sen vet jag inte om det går att få ett program på den nivån att bli speciellt mycket mer underhållande.. :smirk:

Nej! nu kommer jag rida fel på LB:1, jag kommer bli aldeles snurrig nu när ja måste lära om mig:crazy: :rofl:

Jag tycker iof om att öka på långsidorna, men nja, inget att hurra över.

usch, jag tycker att det verkar vidrigt tråkigt.....(men det tycker jag iofs om alla LB-program :p)

nä, jag tycker att nya Msv B2 verkar jättekul :)

Jag håller med om att det verkar vara ett jättebra program, men ROLIGT vet jag ju inte om jag skulle kalla det.
Men jag kommer absolut försöka dressyr debutera min "unghäst" i ett sånt!

det där såg bättre ut än förra lb1.. alltid kul med nytt ;)

I LB:1, har de bara lagt till den där vänd över ridbanan ibörjan eller... var så länge sen jag red den gamla :p ?

Liknande trådar

Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 849
Senast: Amanda_F
·
Dressyr Har startat en LC:1 och två LC:2or nu och insett att det kanske inte riktigt var min grej. Visst, LC:2 var väl hyfsat roligt att rida...
Svar
5
· Visningar
1 901
Senast: Tussinussen
·
Dressyr I LB:0 är det ju förlängd steglängd på långsidorna. Men nu till saken, hur ska ett sådant moment utföras? Jag har en ponny som verkligen...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: minschamamman
·
L
Dressyr Hej! Startade LC:1 i höstas och tänkte starta även det i vår. Men så såg jag att de hade med ett nytt program, LB:0. Detta verkade ju...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: toughcookie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka