Nya Jaguar

Långnos

Trådstartare
Provsatt nya Jaguar sadeln idag, så snygg och så skön, någon som har en sådan? Även de nya Bates sadlarna såg mycket trevliga ut, men vill ha en Jaguar(lär väl inte inträffa!!)

Sv: Nya Jaguar

Hur många modeller har Jaguar. Jag provred i en som det stod Harry Dabbs under kåpan. ( den var nog några år gammal) Den sadeln var jätteskön att rida i. Men då den är lite svängd i bomen kan inte min häst ha den. Eller har jaguar även bomar för raka ryggar ?

Hur ser den ut då? har du bild? Hittar ingen ny på hemsidan?

Vad är skillnaden?

Jag har jaguar xkc cc (dvs inte den djupa)som är lite rakare i bommen

Harry dabbs är väl fabriken eller nåt, det står det på sadlarna
(by Harry dabbs eller nåt sånt)

Den här var svart med ganska stora knästöd(är egentligen inget stort beundrare av dessa), enbart en kåpa och hade jätte snygga bruna detaljer. Vet inte riktigt vad den heter som modell

Antar att det är den nya Jaguar modellen med fransk bom? Jag har Jaguar XKC men önskar att jag kunde tycka att sadlar med fransk bom är bekväma. Är jättenöjd med min Jaguar, är ca 1 år nu och har faktiskt inte behövs stoppas om än ;)

Ok, är inte så aktuellt med en sådan dressyr sadel eftersom jag främst tävlar hoppning och redan rider i en Butet:angel: ...men önska kan man ju alltid;)

Liknande trådar

Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Fiorano
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 098
Senast: super
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 356
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24