Nya inlägg

Trissa

Trådstartare
Det här är så konstigt, när jag skapade ett inlägg kom inte det upp på Nya inlägg-bilden. Svarar jag på inlägg - samma sak. Svarar jag dessutom på ett inlägg som syns på Nya inlägg försvinner det därifrån när jag svarat på det! Finns jag inte!? :crazy: *hoppar och viftar*

Sv: Nya inlägg

Ja har märkt det jag med, men tror att det är för att du redan har läst det..... Det blir liksom inte ett nytt inlägg då...

Detta kom nog upp i den senaste omläggningen Gunnar gjorde för ett par veckor sedan.

Det är väl egentligen ganska logiskt, inga av dessa inlägg är ju nya för just dig.

Som jag skrivit någonstans finns det i och med den nya versionen av forumet ett nytt bättre system för att hålla reda på lästa och inte lästa inlägg.

Vad skönt att jag fortfarande existerar! :D

Det där med att inläggen inte markeras som lästa förrän man verkligen varit inne och kollat i tråden är suveränt, tycker jag!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
628
Senast: Soffan74
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama