nya färgen

beauspirit

Trådstartare
på GPA Titium. Vad tycker ni?
Jag tycker den var snygg och skulle passa till den kavaj jag vill ha (mörkbeige).
:) :love:
2100103g.jpg

Sv: nya färgen

ja, jag såg också den på nån engelsk sida. Där den för övrigt var betydligt billigare än här i sverige

Betydligt snyggare än den förra! :d

Kanske inte den färgen jag skulle valt, men helt klart snygg!
Kul med lite nya färger och modeller på hjälmar!

Mycket snyggare än den gamla" Skitsnyggt också att ventilationsmöget som syns jättetyfligt på den svarta blev lite mer diskret.

Jag är ju lite udda och hatar brunt. Tycker inte den är särskillt snygg. Gråa eller svarta hjälmar ska det va

popeye skrev:
ja, jag såg också den på nån engelsk sida. Där den för övrigt var betydligt billigare än här i sverige

Betydligt snyggare än den förra! :d

jag hittade den på calevo.com och tror den kostade 349 euro alltså billigare än i sverige tror jag?

för övrigt så visst skulle den passa bra till denna kavaj :d
SE2316.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 859
Senast: Silje
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 195
Senast: Flixon
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 143
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka