Är på stranden och doppat mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svinkallt i vattnet? Själv doppar jag inte så mycket som en tå om det inte är minst 25 grader i vattnet.
Va inte så farligt kallt, rätt behagligt. Trodde det skulle va kallare. Har ingen aning om tempen i vattnet.Svinkallt i vattnet? Själv doppar jag inte så mycket som en tå om det inte är minst 25 grader i vattnet.
Så himla fin du är i klänningen (och superfin klänning)!Det var en jäkla fest igår. Avslutades med att Gessle uppträdde för oss (privat tillställning). Oväntat så det var ju tur man inte lämnade tidigt
Men man såg ju inte mycket av klänningen på bilden jag la upp igår så här kommer den, typ första gången jag bär en långklänning och kände mig inte alltför utklädd heller utan rätt snygg faktiskt
(jag vet att jag har dubbla klockor på kortet, fitbiten åkte av strax innan vi åkte).
Åååååååååh, så fina!
Jättefin i det där röda läppstiftet!I en busshållplats!
Visa bifogad fil 31044
Mitt första år som scoutledare. Aldrig varit scout innan. Har haft roligare än vad jag trodde. Jag är inte så outdoorsie Men det visade sig att jag egentligen inte behövde kunna knyta knopar och elda grejer. Någon behöver stå för ”barnkontroll”, pepptalk, gruppdynamikövningar och ordning och reda och det är jag bra på Vi har haft en fantastisk avdelning Spårare och nu ska vi tydligen bli första års Upptäckare.Åååååååååh, så fina!
Nu får du mig att sakna scout-tiden, alla läger och hajker.