Nya bilder

ja bara nästan men ska fan i mig skaffa en ny kanin när han inte lever längre fast då blir det nog en nåpgot större ras så vida jag inte bor i en liten etta

Vill också ha en kanin ju. Blir massa avis.
Vill ha en madagaskarfärgad dvärgkanin, som Tufsen :love: och en rysstecknad hermelin :love:

jaså du gillar små kaninraser du. kaniner e bara för ovänliga ibland

Kaniner som kaniner ;)
En helvit angora skulle jag vilja ha också. Om man bortser från pälskamning då :p
och en belgisk jätte, en sån där rödbrun sak :D

Tell me about it. Tufsen bet mig en hel massa, han tom piercade min bröstvårta en gång :crazy: Men dn elaka saten biter minsann ingen annan, neheej då. Det är bara jag som är fula och elaka tanten som får agera tuggleksak.
men en sak är då säker, aldrig mer bitkaniner lösa i sovrummet dygnet runt om man inte har tjocka skor med stålhätta... :angel: :crazy:

tjocka skor med stålhätta har jag redan mer ser inte gärna det där med ha kaniner inomhus och inte ha tillgång till att låta dem hopa på gräsmatta. nej aldrig biter djur mej men min kläder var en annan sak nej tror faktist min brors hamster och kanin bitit mej lr åt nafsat

Jag föredrar att ha inne så jag kan umgås mer. Men då måste jag ha tillgång till gräsmatta ändå, annars får jag helt enkelt släpa med på promenader :)

prommenader = massa frågvissa barn plus ibland även utskälning från hundägare då man får rädda sin kanin då hunden skrämmer livet ur den (den där hundägaren borde veta att det låg ett kaninstall precis brevid och det var inte sällan man var ute och promenerade med kaninen i närheten) men gossa med den kan man juh även om det e en utekanin

Men till barnen säger man att den bits så är det problemet ur vägen, och hundgubbar skäller man ut och säger att kaninen har rabies eller nåt :D
Skulle jag ha utekanin skulle den inte få så mycket uppmärksamhet den behöver och så skulle den antagligen inte leva länge till. Har massa idioter häromkring :(

men du får vänta tills du inte har en massa idoter omkring dej idoter e int bra fan jag skull gärna ha en tidmaskin nästan

Men jag vill ändå inte ha utekanin för jag hatar att gå ut på vintern. Ochvattnet och skit verkar bara krångligt :p
I såna fall ska jag ha en uppvärmd balkong :cool:

Precis.

Fast nån gång ska jag ha en egen gård, och då ska jag ha kaniner i en stor inhägnad. Då är jag ju åtminstone tvungen att gå ut hela dagarna ändå eftersom jag ska ha pållar och kor och grisar och får och getter osv också :love:

ja där ser du då måste du juh ut trots du inte gillar det tror du jag gillar att gå ut klockan 7 på morgonen när det e typ -20 grader

Men det är då det :p Fast då behöver jag iofs inte gå ut så mycket mer än att ge de mat och vatten säger vi *inte*
Det är väl inte så farligt, jag får traska iväg till tågstationen vid 20 över 6-halv 7 för att hinna till skolan, även om det är -35 eller nåt. Och jag har ingen vinterjacka... :angel: :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 662
Senast: Fraegd
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 794
Senast: Görel
·
J
Utrustning Önskar lite hjälp från den som har koll ;) Håller på att spara för fullt till min kommande sadel, och såg på den italienska...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Matinee
·
F
Hästvård Jag är nojjig och vill bara min hästs bästa alltid. Läste i en tråd att om hästen har djupa strålfåror kan det bero på att den är...
2 3
Svar
46
· Visningar
18 918
Senast: coari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens nagellack!
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024