Nya bilder på Kaiser

Jozze

Trådstartare
Tagna igår under en lekstund ute i höstsolen. :love:

Här med en av sina tre (lite för stora) tröjor, upprullad för eventuell kisspaus:
31c9c31d.jpg

Här är tröjan ungefär som den ska vara:
kaiser05.jpg

Här leker han med katten Hemi:
kaiser02.jpg

Här leker han med sin nya pipsköldpadda (vars färg skär sig mot väggen :D) i sängen:
kaiser04.jpg

Och så måste man ju brottas lite mer med Hemi..:
kaiser03.jpg

I morse fick han gå ut med husse på morgonkissrunda vid kl 7, men sedan låg vi alla tre och gosade en timme extra i sängen - Kaiser sov så gott i min famn mellan husse och mig :love: Sååå mysigt!

Sv: Nya bilder på Kaiser

Alla: Tack så mycket! Får vidarebefordra det till husse ;) :D

Han är en liten dvärgpinscherkille på 10 veckor och kommer från Bimli's kennel i Sparreholm :)

Gud så söt!!

Vi har själva funderingar på att skaffa en dvärgpincher, men det är svårt att hitta uppfödare i närheten, den närmaste är på Öland...

Ok, men hur långt blir det att åka till Öland? Vissa åker ju över halva landet för att hitta just den perfekta hunden för dem. :)

Att pojkvännen bara behövde åka ca en mil för att hämta sin hund är ju en annan femma :angel:

Till Öland är det typ 25 mil kanske...
Ungefär lika långt som till hufvudstaden. Men det känns närmare att åka till Öland faktiskt.

Men det är jobb med att hitta DEN hunden, jag vet. Därför måsta man glo överallt!
Vad kostade din jycke, pm:a om du inte vill ta det här

Jättesöt! :love: Verkar komma bra överens med katten.

Hehe, ok.
Vet ju fortfarande inte riktigt var du bor, men det som jag på rak arm tror ligger nära är värnamo, om du bor i den delen, eller sparreholm, om du bor i den delen. Jag vet att det finns en i värnamo och två i sparreholm.

Jag bor i Östergötland, mitt på E4:an, närmare bestämt HÄR

Hej där Cronis!
Det finns en uppfödare med dvärgpinscher i Värnamo Exigors heter den.

http://www.exigors.se/
Jag har mera uppfödare. Bor du i Linköping sa du?? Jag har själv en dvärgpinscher ifrån Malmö. Men vet många uppfödare runt om här..

SÖT vovve har själv en dp på snart 8 mån.. :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 916
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar