Nya bilder på grabbarna

Yeah

Trådstartare
Nu tycker jag att det är dags att visa upp mina fina killar igen, lilleman växer så det knakar och det är väl bara att inse att han inte är någon valp längre. ;)

15912547.jpg

15912548.jpg

15912549.jpg

15912550.jpg

15912551.jpg

15912552.jpg

15912553.jpg

Sv: Nya bilder på grabbarna

väldigt fina killar du har där.

(men måste få fråga va använder du för tejp till öronen? har själv en dp me väldigt slarviga öron och kan inte hitta någon bra tejp till o tejpa dom.)

Tack båda två!

Angående öronen, jag tar först ett lager "Leukofix" och sedan ett lager "Leukoplast". Leukofix använder jag för att skona hud&päls och Leukoplasten för att fixera så att det sitter kvar. Jag har tidigare använt enbart Leukofix men upplevde att det inte fäste riktigt. Hur gammal är din DP och vart kommer den ifrån?

Senast ändrad:

Vilka utvikningsbilder ;) haha.
Urfina grabbar har du måste jag säga!

ja leukofix har jag hört talas om men inte använt själv blir till o inhandla den nu.

min tik e 7mån o import ifrån finland. vart kommer dina ifrån?

:rofl: Dom är jätte söta, men, dom ser ju för roliga ut när dom ligger på rygg och slöar. :D

Har en ryggsprattlare i sängen jag med, men han är liiite större och tar upp nästan hela sängen.:o Men vad gör man inte för sötisarna?

Tyckte du sa att lilleman växer så det knakar, men katten är ju ändå större ;)

Nädå, vet att dp inte blir så stora! Fina bilder och fina hundar!

Partisk? Du? :eek: Nä. ;)
Jag måste dock erkänna att jag på sistone (läs: sedan jag hämtade hem lilleman) funderat på varför jag inte skaffade mig någon annan hobby, eller åtminstone en annan hundras. :angel: Det är världens härligaste lilla grabb, men energisk som sjutton och envis som en åsna. ;):D

Du förstår väl givetvis att det inte är hundarna som är små utan katten som är ovanligt stor? ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: hundtant
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 586
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Tillbaka