T

Tail

Hejsan

Jag är ny här. tänkte pressentera mig
Tail heter jag har ett antal travare både tävlande å pensionerade.
Är tacksam för hjälp om jag skriver fel eller gör andra fel.
vill ni veta mer är det bara att fråga på:)

Sv: Ny

Hej Tail och välkommen till oss här på Buke. Alltid roligt med nya medmänniskor! :banana:

Hej Zilla

Den som startar heter Mata king och 2åringen heter Poppan tail.
mina pensionärer heter Spotted Tail ,Pro Dominant,Another Tail, Golden Tail och Oktan Nibs måste även nämna min älskling Oxfords Boomerang som jag tyvärr blev tvungen att ta bort förra måndagen

Hei.
Er også ganske ny her og er innom nesten hver dag og leser alt jeg kommer over. Har drevet med hest i min ungdom men med ett opphold på 22 år har jeg nå to traversto på stallen. Dette er mine to første travere og alt er nytt for meg. Jeg håper at jeg kan få bedekket begge to til våren, men det å finne rette hingsten til dem er ikke så lett.

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
443
Senast: Pegasus63
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 677
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: KesoNeso
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 839
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar