Ny upptäckt!

V

Voorwijks_bambi

Idag upptäckte jag en sak som jag aldrig sett förut eller ens hört talas om. I hästarnas näsborrar upptäckte jag något som såg ut som runda små sår. Först såg jag bara det i fullblodets näsa så jag trodde han hade gjort illa sig men han hade likadant på andra sidan. Då kollade jag dom andra och alla hade likadant:p Värsta revolutionerande upptäckten haha. Nån som vet vad det är för nåt? Min teori är att det kanske är luktkörtlar eller nåt jag vet inte:D Jättenyfiken på vad ni tror:bump:

Sv: Ny upptäckt!

ahaa du ser man lär sig nåt nytt varje dag:D tack nu slipper jag vara nyfiken

ahaa du ser man lär sig nåt nytt varje dag:D tack nu slipper jag vara nyfiken

*off topic*

Om hästen har skräp i tårkanalen petar man in en liten slang i det lilla hålet i näsan och sprutar in renat vatten. Funkar tårkanalen så sprutar vattnet som en fontän ut vid ögat :cool:

Nu blev jag nyfiken. ska genats hem och titta mina pållar i näsan! Var ska jag leta? Nära mynningen eller är det långt in?

*off topic*

Om hästen har skräp i tårkanalen petar man in en liten slang i det lilla hålet i näsan och sprutar in renat vatten. Funkar tårkanalen så sprutar vattnet som en fontän ut vid ögat :cool:

Häftigt!:p

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 850
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 950
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 610
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 678
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka