JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ny satsning ska sporra U25
Moderator
Hästnyheter
I söndags vann Jennifer Axelsson Swedish Eventings U25-klass på Strömsholm och tog hem 20 000 kronor. Pengarna ska gå till en ny sadel...
Hästnyheter
EM i dressyr för U25-ryttarna har satt igång och redan i dag ska lagmedaljerna fördelas. Följ de svenska ekipagen och håll en extra...
Hästnyheter
Ljudsystemet ställde till det och EM-finalen för U25-ryttarna fick ställas in. Nu vill arrangören att medaljerna ska delas ut vid en ny...
Hästnyheter
Ett besked om framtiden för Sara Algotsson Ostholt och Reality 39 var att vänta. Nu meddelar Sara att Bigsy får en ny ryttare. ...
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg I sak kallar jag nog aldrig en häst för skogsmulle, det är RYTTAREN som är skogsmulle... Hästarna har OFTA mer kapacitet än ryttarna ger...
corzette
8 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Ja jag förstår verkligen att det är en svår fråga. Just för alla som köpt i god tro.
Blyger
Idag kl 11:39
Inkar
Hästvård Vad jag förstått det som så måste hästen som kommer i kontakt med hästen med inken ha genetisk risk att få inkar plus att den även måste...
Grazing
Idag kl 11:32
Svar: 28
Visningar: 2 865
Vård