Ny mössa, OBS Bildbomb!

nevin

Trådstartare
Köpte en ny mössa åt lillen, i fleece, och med favoritmönstret:
16924282.jpg



Och sonen är som alltid lika villig att fotas :D
16924285.jpg


Men så söt
16924287.jpg

16924419.jpg



och så här tyckte han om det här påhittet att fota på kvällen!
16924416.jpg

16924417.jpg
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Bebisen är ursöt :love:, mössan är inte alls lika söt.. :eek:

Har aldrig förståt grejen med döskallar på små bebisar...
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Bebis hälsar och tackar :), och mamma säger att det är tur att alla har egen smak :D.
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Söööööt!

Jag tycker han ser ganska nonchalant ut :D

(Speciellt på den bilden där han har armbågen lite utåt)

:)
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Ja, han lade sig så snyggt tillrätta där, med mössan lagom ner över ögonen, armen ut och så helt nochalant uttryck:D Mitt knasbarn, nästan alla kort man tar blir antingen för suddiga pga av rörelser, eller så där!
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Det är verkligen kul att fota honom, han gråter aldrig när kameran är framme, hur ledsen eller hungrig han än är! Däremot är det ju rätt mycket rörelse i grabben, så 90 % av alla kort blir suddiga eller så blir de helt knäppa när han slår till med någon nygg min eller så :D
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Jag känner igen det där med suddigheten. Jag tar dock typ femton bilder varjr gång, sedan blir alltid något vettigt :p
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Ja, jag tar också många, den här gången tror jag vi hamnade på ca 20, och några få blev okej:angel:
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

P.S! Det finns en bildtråd för bebisar :idea: ;) D.S
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Här kör vi med det här mössmönstret istället, iallafall om storasyster får bestämma.
idun045.jpg
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Tackar! De där kinderna kan jag stoppa näsan mot mångar gånger under en dag:love:
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Pippi gillar jag med! Hon är en cool förebild för barn anser jag!
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Håller med. Alde har frågat med besvikelse i rösten varför vi inte döpte henne till Pippi.:D
 
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

Lika söt som vanligt, och ursnygg mössa!

Med tanke på dödskallar: både jag och sonen är galna i allt med dödskallar på både kläder och saker.
Så självklart har vi köpt massa dödskalle-kläder till bebis.

Min mamma och mormor (och många fler om man läser bloggar osv.) tycker att det är ytterst osmakligt att klä bebisar i dödskallar, och såg ut så här :eek: när jag visade vad jag packat ner för kläder i BB-väskan!

Jag ser faktiskt inte problemet! Hoppas dödskallarna håller sig i modet länge... :banana:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ny mössa, OBS Bildbomb!

:rofl::rofl:, det namnet hade förpliktat till en del spännande upplevelser senare :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: cassina
·
  • Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 510
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 188
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 083
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp