Ny leksak!

S

Spider84

Renée har hittat en ny leksak...den kommer hålla mig upptagen måååånga timmar. :p


Mozilla Firefox Stumble!!

Laddade hem Mozilla Firefox igår för en uppgift i skolan och efter att bara ha använt den en kort stund känns det som att IE ligger pissigt till.

När jag sedan blev tipsad om plug in'et stumble...jag är såld!

För de nu som inte vet vad det är så är det en plug in som hittar hemsidor på random som faller samman med ens intresse. M.a.o man hittar hemsidor man annars aldrig skulle ha hittat bara genom att klicka på knappan Stumble.


Så om nu alla tycker att jag är way behind...och himlar med ögonen...så tja ni får väl vara glada att jag hittade det i alla fall.



:o
 
Sv: Ny leksak!

Plugins till Firefox är alltid roligt, så detta måste ju kollas :)

Och klart att IE är ett ljusår efter Firefox, IE 7 verkar ju dock ha kommit i kapp, men då har de ju bara stulit funktionerna från FF rakt av ^^
 
Sv: Ny leksak!

Ja, nu så är det ju så att jag har en plug-in som e perfa om man är musikälskare :D
Kommer inte ihåg på rak arm vad det hette.. kan kika hemma sen, men det e alltså så att man länkar samman det plug-in:et med den mediaspelare man använder, i mitt fall: Winamp. Sen kan man lira låtar och byta, sänka- eller höja volymen, se vilken artist som spelas mm.
Guld, om man vill slippa se det förbannade Winamp som lägger sig över allt annat ;)

Bra tips?! :d
 
Sv: Ny leksak!

Du får gärna skriva vad pluginet heter också ;)

"Download èm all" tycker jag är sjyst. Är det massa foton eller musik eller så man vill dra hem så drar den ner alla filer som siten länkar till.. Jättesmidigt :)
 
Sv: Ny leksak!

Jag har till min FF
Minimize to Tray (Minimerar till en ikon vid klockan)
Web Developer (Jobbar du med hemsior är detta ett väldigt bra plugin)
Greasemonkey (Kör lite olika script för att leka lite ibland)
 
Sv: Ny leksak!

jisses ska hem och ladda jag..
handen på hjäårtat kör jag mest av gammal vana med IE fast den strular jämt.

måste sätta mig ner i lugn och ro och kolla inställningar. stör mig på att det öppnas i olika käsare via mailkilent och "vanligt" sätt.

fast man kan inte vara lat jämt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp