Ny kidnappning.

Sv: Ny kidnappning.

Jag tycker vi bojkottar allt som har med italiensk travsport att göra, till de får ordning på sina fasoner.

Vad är användningsområdet för dessa travare?

Hur är det med märkning och blodtypning i Italien?

Eller är det så simpelt att man skaffar undan en konkurrent till den egna hästen?

Svaret är hämnd, och avundsjuka.
Jag gissar att hästen blir skjuten, sen nergrävd, eller kanske uppäten.

Hastar som Iglesias kidnappas och sen begar de pengar. En del hastar kidnappas och anvands pa privata banor och pa gatulopp. Andra hastar som tex Lemon dra har nog mer med att hoja vardet pa avkommorna, han var namligen nastan steril nar han forsvann.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 379
Senast: Magiana
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 414
Senast: pews1972
·
Islandshäst Behöver lufta mina funderingar. Skriver här pga att det kan vara rent gångartstrassel Som en del vet blev Fengur jätte hallt pga av...
Svar
6
· Visningar
2 117
Senast: UllaBeata
·
Trav Vi har precis börjat motionera hästarna från en speedcart och QH sele. Jag testade att köra lite trav i gymnasiet och nu när jag testat...
Svar
1
· Visningar
2 638
Senast: Onecorner
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30