ny kavaj + hjälm

S

seavalley

jag ska köpa ny kavaj & hjälm, vet bara inte vilken färg :angel: har idag marint men jag vet inte .. ska iallafall ha en speed air limited edition :love: men vet inte om jag ska fortsätta med blått? hjälp mig :d en snygg kavaj & matcha hjälmen med ocskå.. hästen jag har just nu är gråskimmel..

kom med mycke fina förslag nu :)

Sv: ny kavaj + hjälm

Tycker grå är fina, jag har en grå från equiline som är super! Mkt följsam och mjuk, snygg med för den delen. :)

få se då :) mörkgrått är jag lite inne på..

Speed air som är samma överallt är det den du ska köpa? Den är iaf snyggast i blått! Det är enklast och snyggast med blått, enkelt att matcha till allt.

aaah de är den som går 'ton i ton' .. jag vet inte riktigt om jag ska ha blått, haft de så länge. de är SNYGGT men tänk om jag tröttnar, då vill ajg inte ha lagt 5 ' kr på en hjälm som jag sen måste byta ut.. :angel:

Grått är ju också snyggt men blått är ju mer stilrent och klassiskt...Tkr jag! :D
Finns ju chans att du tröttnar på grått också...

07041105.jpg

kingsland mörk navy med silvergrå krage
& en grå hjälm? eller?

speed'airlimited.jpg

hjälp mig nuuuu :d

hjälmen var finast i svart tycker jag och då skulle det vara snyggt med en mörkgrå kavaj till!! passar ju jättebra till en gråskimmel oxå!

Riktigt snygg kavaj var det! :d Såg ut o vara bra i modellen också. Den kavajen + grå hjälm skulle passa bra ihop!

....blevb riktigt sugen på ny kavaj nu, har funderat på en Kingsland med röd krage men den här :)

mmmh, bra med lite halvlång så man kan gömma sina tvåmetersöverben :d tror att de blir så allt! :D

Senast ändrad av en moderator:

är fortfarande kluven, men lutar faktiskt mot mörkblå :D

ska beställa imrn :D

Rätt håll! :D
Ska du beställa Kingsland kavajen? :)

mmmh :D

sen ska jag spara, fylla år & tjata så får vi hoppas att de blir en grå fluga också :D

Det låter bra! :)
Jag föreslog en sådan Kingsland kavaj för min mam o nu är det typ hon som tjatar på mig att jag ska köpa en (för hennes pengar:D ) Hon är ju lite lustig ibland :angel: :D

John Whitaker har väl grå kavajer? fast de kanske inte är så mörka, jag vet inte. Pikeur har väl annars om det är just mörk grå du vill ha!

kavajen är mörkblå nästan svart men gråkrage.. flugan är så klarblå, så nej, de får bli en gråfluga ;)

jo kikat lite.. men nu har jag bestämt mig för en blå kingsland iallafall ;)

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Att provrida på en ny ridskola tycker jag är både spännande och lite jobbigt. Spännande säger väl sig självt, men det jobbiga för mig är...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 671
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar