• Trav
  • Trådstartare Trådstartare magda bessman
  • Startdatum Startdatum
M

magda bessman

Vad är det för käk man pratade om i TV-referatet från Romme i fredags?
Det var i ett kallblodslopp och hästen man pratade om hade problem med gomseglet tidigare men detta hade nu avhjälpts med en ny käk och tungband. Är det någon som vet vad det var?:confused: Hoppas det!:idea:

Sv: Ny käk?

Jamen,det trodde jag också.
Tittade sen på bilder på aln.se o då syntes det ingen sån:confused:

tror inte dom menade en nyuppfunnen utan att dom abra provade en annan käk.

Vad är det för käk man pratade om i TV-referatet från Romme i fredags?
Det var i ett kallblodslopp och hästen man pratade om hade problem med gomseglet tidigare men detta hade nu avhjälpts med en ny käk och tungband. Är det någon som vet vad det var?:confused: Hoppas det!:idea:

Det var en Frank O´Mara check!(modifierad Raymond) :idea:

Det kan hjälpa med tungband, kryssgrimma, O'Mara-check och halsbygel. Oftast blir ju resultatet ganska ojämn på halshästar trots denna utrustningen… :crazy: November är ju inte direkt deras bästa månad...

Tack för hjälpen alla ni som svarat. Jag provar med en O´Mara nästa lopp. Magda

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
2 184
Senast: lizzie
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 840
Senast: Kajsalisa
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Födda-24