Milosari
Trådstartare
jag var med om en mycket märklig kväll igår. jag var på landet hos en kompis när han får besök av en vän och dennes flickvän. det visade sig att flickvännen är mininas gamla ägares ex! hon blir alldeles tårögd av att få se minina och vi pratar länge om henne. det visade sig att minina inte alls är född -98 som jag fick veta när jag tog över henne, utan hon är född -96, och är alltså hela 12 år gammal! vidare fick jag reda på lite mer om hennes bakgrund och hon har fått mer stryk än jag kunde ana. hon har försökt skydda flickvännen när det var bråk, och fått ta emot det mesta våldet. mot slutet hade hon kissat på sig så fort hon hörde höga röster . vidare ska hon vara uppväxt i en pundarfamilj och ha varit väldigt undernärd som valp. min stackars lilla skrutta...
imponerande att det gick att göra hund av henne igen. och nu kommer hon garanterat vara äldst på tävlingsplatsen i vår
imponerande att det gick att göra hund av henne igen. och nu kommer hon garanterat vara äldst på tävlingsplatsen i vår
Senast ändrad: