Ny dödsolycka i hoppning

Sv: Ny dödsolycka i hoppning

Fy vad hemskt :cry:
Tycker faktiskt att detta är värre än Hickstead, han dog åtminstone av naturliga orsaker.

tragiskt :cry::cry:

vilka är de andra 2 efter Hickstead? Det står i artikeln att det är den 3:e dödsolyckan....

tragiskt :cry::cry:

vilka är de andra 2 efter Hickstead? Det står i artikeln att det är den 3:e dödsolyckan....

Detta är hoppsportens tredje dödsolycka i tävlingssammanhang på kort tid efter Hickstead i Verona och Cypriano i Vilhelmsborg.

Vad hände Cypriano? Hicksteads död kan man ju knappast klassa som olycka det var ju en naturlig död.

Fast jag tror dom menar att detta är tredje olyckan och att dom andra två är Hickstead och Cypriano.

"Detta är hoppsportens tredje dödsolycka i tävlingssammanhang på kort tid efter Hickstead i Verona och Cypriano i Vilhelmsborg."

Läs om, läs rätt!
Här listar dom hästarna som dött, 1: Hickstead, 2: Cypriano, 3an är Lester Vador som artikeln handlade om.

Tråkigt, jag förstår bara inte varför detta skulle vara så mycket mindre tråkigt och tragiskt än Hickstead, vilket det uppenbart är av kommentarerna att döma.

Mig veterligen har denna hästen inte lika stora meriter som Hickstead hade, vilket nog är en bidragande orsak.

För egen del ser jag mer till djuret som inlägg 1, därför tycker jag detta är mer tråkigt.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 923
Senast: Flixon
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Franska toppryttaren Penelope Leprevost och hennes mästerskapshäst Vagabond de la Pomme är inte längre ett ekipage då ryttarens...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 196
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under de pågående tävlingarna i Göteborg finns det en ny sorts kameror som övervakar hästarna i stallet och slår larm till ryttarens...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama