Status
Stängd för vidare inlägg.
På sätt och vis fick jag en ny dator. Den rasade och fick formateras om så nu får jag börja om på nytt med den. Det första jag noterar med den är att den låter väldigt mycket. Det är ett knattrande ljud när den jobbar och jag funderar på om det verkligen lät så mycket innan den rasade. Jag har liksom inget minne av det.

Att börja om med en dator är inget jag brukar tycka är så kul. Nu funderar jag på hur i helskotta jag ska kunna få tillbaka min mejl. E-postprogrammet är helt väck och måste installeras på nytt. Jag tror jag kan hitta den på nätet. Sen måste e-posten installeras och jag kommer inte ihåg uppgifterna. En mejl är ju nedlagd, men jag hade sparat en massa mejl där. Det är nog helt puts väck faktiskt. Sen har jag mejladresser som hör till min blogg och uppgifterna till dessa har webbhotellet. Haken är att jag glömt bort inloggningsuppgifterna och hur ska jag kunna återställa dessa när jag inte har någon fungerande mejl (utom den i mobilen då)? Moment 22 känns det som :meh: . Det känns ju som om det vore en god idé att spara sådana uppgifter på en säker plats inför framtiden. Alltid lär man sig något nytt.

Min backuptjänst måste ju också installeras på nytt. Där har jag faktiskt sparat inloggningsuppgifterna på ett usb-minne :up: men jag skulle nog behöva gardera mig genom att spara det på ett annat ställe också. Tänk om jag tappar usb-minnet eller att den går sönder?

Håhåjaja. Inloggningen till Buke hade jag i alla fall i huvudet. Facebook likaså. Alltid något.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 771
Senast: cirkus
·
IT & mobiler Jag rotade nyss fram vår gamlagamlagamla... dator (som vi köpte som ny någon gång under andra halvan av 90-talet) och hittade i den en...
2
Svar
21
· Visningar
2 829
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar