Ny Checkrem till Tisdag!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare jari
  • Startdatum Startdatum
J

jari

Var på Gävle igår och hjälpte ett par kompisar som startade.
Köpte en ny fin tvåfärgad Checkrem till BR som ska starta på Tisdag, men i den lilla "röra" som blev där hände jag upp påsen med remmen ngn stans, och glömde den!! :(

Åkte in i morse å leta å fråga runt lite, men icke då :cry:

Men jag vet vem som var sist ur stallet (för vi var näst sist), så jag ska leta på nr och ringa, det kan ju vara så att den är inlämnad på inskrivningen.
F-n jag hittade en handsfree till en mobil som jag hängde upp i ett fönster.. ska det vara så svårt att lämna kvar ngt som ngn annan glömt..

det stjäls som f-n om man glömt ngt :mad: hoppas att den blev inlämnad på inskrivningen iaf...

Jag glömde en hel selpåse på Åby en gång, eller jag hade ställt den utanför stalldörren och vi missförstod varann jag o transportören, så jag trodde han lastat på den...
Jag visste dock vem som var sist i stallet...ringde åby dan efter, vaktmästaren, stallpersomal hos Goop..ingen visste nåt...tillslut fick jag tag på den som vart kvar sist...och han hade min påse :crazy:
senare fick jag reda på att denne man inte var direkt känd för att vara ärlig, men han blev nog bara så paff att jag ringde upp honom och sa att han förmodligen hade min påse..och jag fick den iallafall tillbaka...tur...jag hade nästan en helt ny tärnsjö QH + allt annat som var i påsen...

Hade nog blivit helt galen om jag inte fått det tillbaka :(

Ringde ett samtal till Enköping och pratade med den som var sist därifrån, men dom hade inte sett ngn påse där.
Men jag lämnade mitt telnr utifall att!
Lite mer pengar det handlade om för dig men men.
Känns lite jobbigt ändå tycker jag.
men jag förmodar att det inte känns ngt vidare varje gång man käkar upp med en rem som egentligen tillhör ngn annan...

Aha! :confused:Nu förstår jag varför du inte kom och morsade på Stally!

Du hade fullt upp!Skitråkigt det där med remmen,själv vaktar vi häst+grejor som hökar!

Jag har aldrig blivit av med något,men jag vet en del stöldbenägna..........+att jag är rädd att någon ska göra någe skit med hästen!

Alldeles rätt! Jag gick förbi 30 el omdet var 31 ni stod i men då var erat lopp!!
Jag tror jag såg Clownen när han kom ner efter loppet. Vi stod i 16A så jag hade lite uppsikt..
Men jag hade även en nästan fyllbult med mig... fick "vakta" honom lite typ köra ut honom på platserna när det vart för mycket!
Men det blir nog fler ggr..
Vill ju gärna starta på Valla i Höst om formkurvan fortsätter uppåt som nu!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka