NY Bukevalp! - varning för bildbomb!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Generalen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 666
G

Generalen

Sådär, nu är min långa väntan slut! Nu väntar ett låååångt äventyr framöver, och jag kommer säkert skriva och fråga hur många dumma frågor som helst eftersom det är min första brukshund :D, men det får ni stå ut med, haha!

Woogiebox Answered Prayers, "Arwen"
Född 6/2 2009
E: KORAD Incirias Boogie-Woogie
U: Wild One's Villvette

Här är hon :love: :
IMG_1353.jpg

IMG_1358.jpg

IMG_1352.jpg

IMG_1347.jpg

IMG_1349.jpg

Sv: NY Bukevalp! - varning för bildbomb!

Men jisses så söt! Nu lär jag ju aldrig våga gå ner mot stan om risken finns att man möter den där lilla söta saken :D

Förstår att väntan varit lång, men nu känns det nog som det var värt det kan jag tänka mig! :)

Hon är fantastiskt söt! Syns verkligen att hon har växt också, jämfört med de kort du lagt in för några veckor sedan.

*kl*

TACK alla, hon är så fin lilla stumpan! :D
Bilfärd och allt det gick super, lite bus men mest sova som gällde. Sen gnällde hon lite för att tala om att det var dags för en liten kiss, så då var det bara att stanna till och ut snabbt som attan. Helt cool hemma, en riktig tuff tjej! Bryr sig inte alls mycket om katten eller om andra hunden.

Andra hunden (shih-tzu hane, 8 år) blev ju knappast överlycklig :angel:. Han välkomnar henne genom att morra varje gång hon kommer i närheten! En gång när hon kom lite för nära sa han ifrån ordentligt, Arwen blev rädd och satte sig i ett hörn och morrade. Tips mottages gärna om hur vi ska hantera detta!

Efter kvällsmaten gick vi ut för en kiss, var ute i säkert en halvtimme utan resultat! Var både tråkig, rolig, gick omkring lite, hon är otroligt duktig och fattade detta med koppel i ett kick, även om hon mest vill bita i lädret och tycker att den där konstiga prylen runt halsen kliar :D. Vi gick in igen utan några resultat från något av "bakåt-hålen" men däremot med en jävla massa grus i käften där fram! :devil: och döm om min förvåning när jag hittade en pöl precis när vi kom in! hur fasen hon hann det på några få mikrosekunder innan vi gick ut efter maten, jaa du...

Just nu ligger hon och sover med huvudet på musplattan :angel:, svårt att skriva, yes :D.

Edit: och nu blev det visst en olycka på golvet... *eh*

Senast ändrad av en moderator:

Förstår att väntan varit lång, men nu känns det nog som det var värt det kan jag tänka mig! :)

Hon är fantastiskt söt! Syns verkligen att hon har växt också, jämfört med de kort du lagt in för några veckor sedan.

Helt klart, känns som igår när jag var där och hälsa på föräldrarna första gången! :D

Tjiho, grattis, hon är jättesöt!

Men oj va tiden går fort, min valp var ju så himla liten när din tråd dök upp, och nu är han 5 månader.:eek::love:

Näemen sikken sööötnos!!!!:love:

Grattis till tösatjejen.
Jag tror att övriga (hund)Buke är med mig och hoppas på en regelbunden bilduppdatering;)

*kl*

Natten har förflutit bra. Hon fick sova under skrivbordet som finns precis vid sidan av sängen. Stängde för ett litet utrymme så att hon inte skulle gå och hitta på otyg medan vi sov :devil:. Vaknade upp av lite gnäll då och då, men efter lite lugnande klappar somnade hon om igen varje gång!

Imorse vaknade jag av en tass och ett litet, sött boxeransikte med stora ögon som tittade förundrat på mig :love: :love: :love:!

GAHH du måste ju varna oss känsliga tittare!! locka in en i en tråd med valpbilder.. och vad visar du?? BOXERbäbisbilder:eek::eek::love::love::love::love:
mitt hjärta smälte och på det fick jag ju århundradets valpsjuka:D
Verkligen vacker liten prinsessa du fått hem:love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka