Hazel
Trådstartare
Igår kom min nya omplacering! Visserligen är jag änsålänge bara jourhem men vi satsar på att det blir permanent sålänge han funkar med min nuvarande hund. Han heter Moff, är fyra år gammal och en blandning mellan tax/york (?) och något
gissningar mottages gärna! Han är uppvuxen med allehanda djur på gård och jag trodde övergången till lägenhet skulle bli jobbig men det har varit helt smärtfritt. Dock är han inte van vid att bli lämnad så det blir mycket träning där.
Ute är allt roligt! cyklar är roligt, folk är rooooliga, trappor är roligt! han är inte rädd för något, vilket känns skönt. Funderar på om det kanske kan bli lite agilityhund av honom
han är lättlärd men ouppfostrad.
Idag har vi suttit utanför Ica en stund och tittat på folk, han är ju uppenbarligen inte van vid så mycket "liv" omkring sig. Det gick dock jättebra
Dåliga bilder. Men här är han, Moff!

Ute är allt roligt! cyklar är roligt, folk är rooooliga, trappor är roligt! han är inte rädd för något, vilket känns skönt. Funderar på om det kanske kan bli lite agilityhund av honom
Idag har vi suttit utanför Ica en stund och tittat på folk, han är ju uppenbarligen inte van vid så mycket "liv" omkring sig. Det gick dock jättebra
Dåliga bilder. Men här är han, Moff!