Ny attack mot hästar

Sv: Ny attack mot hästar

Jag blir så ARG! Vad är det för j-vla idioter som känner sig manade att göra illa djur på det här viset!? :rage:

Sv: Ny attack mot hästar

Det har ju varit attacker mot hästar och ponnyer till och från i flera år. Det har varit i grannkommunerna här där jag har mina små också och det är lika otäckt varje gång. År 2008 hade jag praktik på en ridskola och då var de väldigt oroliga för privathästar de hade i andra stall (personalens hästar, eller deras bekantas) då det var flera attacker och fall med uppskurna hästar och ponnyer i samma kommun.. :( då hade jag även min ena ponny i samma kommun, och jag var väldigt orolig eftersom de gick in till hästarna i boxarna och skar upp dom i mage/skap.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 308
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hästens liv fick inte att rädda. ... Källa / Läs mer: https://www.tidningenridsport.se/hast-halkade-ner-for-slant-fick-avlivas/
Svar
0
· Visningar
636
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Halkan ställer till det för många hästar och deras ägare just nu. Stephanie Lindskog oroade sig för att hennes oskodda avelssto skulle...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 903
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar