JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nuncio till Elitloppet: ”I det närmaste klockren”
Moderator
Hästnyheter
Gick luften ur Elitloppet nu? I Meadow Roads lopp genrepade Nuncio inför titelförsvaret – men var utan chans på segern. Västerbo...
Hästnyheter
Jodå, Nuncio har hittat formen. Titelförsvararen startade snabbt och kunde anföra fältet till en säker seger i det andra försöket till...
Hästnyheter
Titelförsvarare med kungakronan på sned. Omutlig förra året men förlust i sina tre senaste starter. Har han funnit fjolårsformen i...
Hästnyheter
Han gjorde sin femte raka final i Elitloppet. Men den bedriften var inte nog. Timoko chockade Solvalla när han lämnade Bold Eagle...
Pusseltråden
Fritid Knappt haft tid att lägga några pussel, men idag blev det ett mysigt 1000 bitars från Elena Essex.
Trott
Alldeles nyss
Svar: 1 112
Visningar: 66 823
Allmänt
Att umgås som par
Relationer Måste man ha gemensamt intresse? Jag kan tycka att det är intressant att prata om och lära mig mer av sånt andra brinner för.
Jag...
tuaphua
3 minuter sedan
NPF-diagnoser och samhället
Samhälle Precis så. En vuxen kan sjukskriva sig och återgå till jobbet senare. Ett barn har skolplikt oavsett vad nästintill. Däremot verkar det...
Lingon
6 minuter sedan
Mellanpudel
Hundavel & Ras Jag mar två mellanpudlar i min närhet, ej släkt med varandra, verkar pigga och alerta och båda gillar att träna, men jäklar vad mycket...
movi
54 minuter sedan
Svar: 24
Visningar: 619
Hund
Uppdateringstråd 31
Svar: 1 152
Visningar: 68 329
Hund
Blåsljud på hjärtat
Katthälsa Tack för svar alla, jag fick alternativet att köpa honom ändå till ett lägre pris och boka tid för ultraljud själv men jag fäster mig...
Gramse
Idag kl 12:31
Svar: 6
Visningar: 295
Katt