JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nuncio matchas mot Olympiatravet – först Romme
Moderator
Hästnyheter
Olympiatravet blev inte vad de flesta nog hade trott. Nuncio galopperade direkt i starten. I stället var det Lionel som snodde...
Hästnyheter
Skulle det bli Nuncio igen eller kunde On Track Piraten utmana? Svaret blev: Kadett C.D. Bomben briserade på Solvalla i den första...
Hästnyheter
På lördag börjar jakten på platserna i årets upplaga av Olympiatravet. Säkrar Nuncio sin plats redan i helgen? Kommer det några...
Hästnyheter
Jodå, Nuncio har hittat formen. Titelförsvararen startade snabbt och kunde anföra fältet till en säker seger i det andra försöket till...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag tycker också det är smart med mjukost!
Men vill lägga till att det är rätt bra att träna på att följa tuben hemma i lugn och ro...
Pilot
19 minuter sedan
Svar: 986
Visningar: 55 200
Hund
Resa när man har hund?
Övr. Hund Jag använder en hundvakt eller min mamma i första hand. Skulle ingen av dom kunna så finns det några andra släktingar eller vänner att...
niardasp
Igår kl 23:18
Svar: 34
Visningar: 791
Hund
chimera/chimär
Övr. Katt Helt rätt. Nästan random, och på Y-kromosomparet. Gick lite fort där.
Cactus
Igår kl 23:16
Svar: 5
Visningar: 177
Katt
Hingstar som dött, 2025.
Avel Michellino DVE 542 har dött 34 år gammal.
Görel
Igår kl 22:59
Svar: 13
Visningar: 1 805
Avel
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Ja skulle jag lita på andrahandskällor och tredjehandskällor så hade jag fortfarande trott att alla dressyrhästar i eliten behandlas som...
SiZo
Igår kl 22:51
Svar: 213
Visningar: 11 839
Grenar
Ridbyxor
Utrustning Då skulle jag säga att du kan fortsätta kolla runt på Hööks bland deras andra byxor😊 Jag gillar Pikeur Candela men även Horselife Candy...
zarmino
Igår kl 21:18