nummer lappar??

J

Jaquie

Hejsan! jag undrar lie över nummerlappar! ska börja tävla regionalt nu och undrar då om man måssta ha egen nummerlapp eller om tävlingsarrangörerna fixar det? ich om jag måsste fixa själv, ska man då ha en sån dära liten som man bara trär över armen? :confused:

Sv: nummer lappar??

Ja, nummerlappen ska man alltid ordna med själv nuförtiden. ;)

ok! :idea:

ska man ha en sådan liten rund som man trär över armen bara? :smirk:

nummerlappen ska sitta på hästen , å de ska va en sån liten

på träns sadel schabrak....lämpligtvis på tränset eftersom hästen måste bära nummerlapp så länge den vistas inom tävlingsområdet

ok på sidostyckt då elle...? Tack för alla svar! :) *jätte tacksam*

ja, eller egentligen var du vill....men de e ju inte så snyggt å ha den mitt på nosgrimman :angel:

haha, nej presis! men den ska alltså bara sitta väl synlig? det kan jag nog lösa! ;)

Jag har små runda kostar typ 10kr styck, finns att köpa på Granngården och i Hästsportaffärer. Jag fäster dem i förbygeln.

nä dom kostar 30 kr styck! iaf om man glömmer ;)

Jag har min på min ena stigbygel.
Tycker hästen har i det närmaste skygglapp om man ska montera på den på tränset! :crazy:

Har sett folk ha den på bröstan/martingalen också.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 178
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: LiviaFilippa
·
Hundträning Hej, Undrar om någon har något tips för att få hunden att sluta äta gräs i spåret. Kör personspår och när hon koncentrerar sig är hon...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: Milowe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka