rubytoo

Trådstartare
Är min älskade plutta hos sin nya ryttare. Så 2006 blir det inte speciellt mkt fälttävlan direkt

9C8D0164.JPG

Sv: Nu.....

Ja det är helt säkert :D Ledningen blev jätteglada när de fick höra att hon tagit över plutten.

Fast det är ju med delad känslor för mig :crazy:

Oj, vad roligt för junioren som får en riktigt fin läromästare! :)

Hoppas du själv kommer att tycka att det blir riktigt bra, förstår att det inte är ett lätt beslut att ta. :)

Pooh skrev:
Oj, vad roligt för junioren som får en riktigt fin läromästare! :)

Hoppas du själv kommer att tycka att det blir riktigt bra, förstår att det inte är ett lätt beslut att ta. :)

Det går i vågor. Ena stunden är det helt ok medan nästa så har jag fullkommlig ångest :crazy:

Jag vet att hon kommer att få det så bra där hon är och hon kommer att få stanna där efter avslutad karriär.

Men ändå :cry:

Bra Olga Klara!! Tänk om fler lät sina gamla läromästare "gå vidare" och lära andra, yngre ryttare allt de kan!! Du vet att jag vet vem du lånat ut din häst till och jag är övertygad om att det kommer bli jättebra!! :)

Ja jag vet att du vet ;)

jag tror också det kommer att bli jättebra.

Vinna EM i september kanske :angel:

;)

Jag antar att du inte tänker tala om vem du har lånat ut henne till, men jag frågar ändå.. :smirk:

Tycker oxå att det är en jättechans för juniorerna, kul när rutinerade hästar får "hjälpa till".

Ja EM är väl ingen stor gissning att det är målet....vore jättekul om det blev så, jag har redan lovat fläta-men du har kanske förtur??? Jag har ju flätat åt "mamma" internationellt för en så där 20 år sedan. En passning till "mamman" är dock att det är tur att det inte är modernt med vit mantejp längre :smirk: Vad jag mådde illa av att förstöra de fina, stenhårda, knopparna med tejp-men hon var benhård kan jag säga-men jag vet också att hon förträngt det hela under årens lopp!!!!:rofl:

Vi kan ju dela på det ;) Jag flätar svansen du manen :idea:

Fast hon är superlätt att fläta och har bra man.

Tjaa vit tejp i manen varför inte :angel:

ohh är det så många år sedan!!! Känns som igår

Ja, Ja, det är som sagt länge sedan, när han begravdes 27 år gammal nu i september så hade flickorna knoppat honom utan vit tejp.

Nu är vi jätteglada över att få ha denna fina häst i vårt stall som för övrigt verkar trivas här.Vi får hoppas att dem kan få ha roligt tillsammans och jag är glad för att jag har klarat av att skriva här, men tyvärr inte så duktig så att jag kunde sätta en smilies.

För att använda smilys så svarar du med knappen "svara på detta" sedan är det bara att klicka på gubbarna som är till höger :D

Visst trivs hon i erat jättefina stall :bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När det arrangeras internationell fälttävlan hos Gärds Ryttarförening till helgen syns flera toppryttare i startfältet. Tre av fyra...
Svar
0
· Visningar
135
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nystartade Svenska Ridsportförbundets Unghästchampionat i fälttävlan avgjordes för andra gången hos Össjö Hästsällskap utanför...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka